水漏れ。


朝、水漏れの音で目覚める。
数日前から気付いてはいたが、実際は2箇所から水漏れが発生していた。
一箇所はシャワーの繋ぎ目であり、もう一箇所は、便座の割れ目から。
もし僕がトイレだったら、便座は脳で、シャワーは時間だろう。
記憶した筈の英語の知識が流れ落ち、時間も絶え間なく過ぎ去っていく。
水漏れは修理屋が直すかもしれないが、僕の問題は僕自身で解決しなければならない。
いつものぼやけた頭が、そんなことを考える。
修理屋は2,3日以内には来る筈なので、僕は自分のことに専念するとしよう。


I was waken up due to a sound of water supply leaks in the morning.
I've already known a water leaking, but actually there were two of water leaking.
One is on a joint of shower head and the others are on the some parts of the right hand side of a toilet.
I reckon, if I am that restroom, the toilet is my brain and the shower is my life.
For example, the English knowledge which I might have studied everyday has been flowing
and the time of my life also has been flowing.
What's more, the leaking might be repaired by a repairman,
However, my problem is needed to solve by myself.
My fuzzy head always makes me think that.
A repairman is going to come here after a few days, so, I'll focus on myself.